RSS

JAM JEST PEŁNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ I MOCĄ WSPIERAJĄCĄ KAŻDĄ RZECZ TWÓRCZĄ.doc

NA POCZĄTKU BYŁO SŁOWO, I SŁOWO BYŁO U BOGA, I BOGIEM BYŁO SŁOWO!!!!!!!!!!!!!


JAM JEST PEŁNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ I MOCĄ WSPIERAJĄCĄ KAŻDĄ RZECZ TWÓRCZĄ, KTÓREJ CHCĘ!
Jam Jest Nieskończoną Inteligencją, która doskonale działa w moim mózgu i ciele!

JA JESTEM POTĘŻNĄ OBECNOŚCIĄ, KTÓRA NAPEŁNIA MÓJ ŚWIAT DOSKONAŁOŚCIĄ W CIĄGU TEGO DNIA.

JA JESTEM CUDEM I JA JESTEM OBECNOŚCIĄ USTALAJĄCĄ JEGO PRZEJAWIANIE PRZEZ BOSKĄ MIŁOŚĆ, MĄDROŚĆ I MOC.

(unikaj każdego słowa, które przypomina ograniczające warunki zewnętrzne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
nie zajmuj się też innymi osobami

Nie pozwól by cokolwiek zapytało w Twoim umyśle, czy właśnie wydane polecenie zadziałało z całą mocą.
Za każdym razem, kiedy rozkazujesz, wiedz, że to zadziałało z całą mocą!
JA WIEM, ŻE TO DZIAŁA Z CAŁĄ MOCĄ.
Bóg Działa tylko i wyłącznie z całą Mocą.
Bóg nie działa jutro, ani za tydzień, Działanie Boga następuje TERAZ, natychmiast, od razu.

KIEDY MÓWIĘ:
JA JESTEM OBECNOŚCIĄ RZĄDZĄCĄ, MAM CAŁKOWITĄ ŚWIADOMĄ PEWNOŚĆ, ŻE OTO PUŚCIŁAM W RUCH CAŁĄ WŁADZĘ I INTELIGENCJĘ BOGA,
I STWARZAM PORZĄDANE WARUNKI,
KTÓRE UTRZYMUJĄ SIĘ SAME PRZEZ SIĘ


Ja Jestem Bogiem w Działaniu. Ja Jestem Działaniem Boga tutaj i teraz, przejawionym w najwyższej Doskonałości.


JA JESTEM OBECNOŚCIĄ RZĄDZĄCĄ,
KTÓRA KIERUJE DOSKONAŁYM BOSKIM PORZĄDKIEM,
ROZKAZUJĄC HARMONIĘ, SZCZĘŚLIWOŚĆ,
OBECNOŚĆ OBFITOŚCI BOGA
W MOIM UMYŚLE, CIELE, DOMU I ŚWIECIE!!!

Miej całkowite zaufanie do Boga w Działaniu, którym Jesteś, miej zaufanie do JAM JEST, Ono usuwa wszystkie przeszkody!

Mam całkowite zaufanie do Boga w Działaniu, którym JESTEM, mam całkowite zaufanie do TEJ KTÓRĄ JESTEM, Ona usuwa dla mnie wszystkie przeszkody.

PRZEZ OBECNOŚĆ, KTÓRĄ JA JESTEM TA RZECZ PRZESTAJE ISTNIEĆ TERAZ I NA ZAWSZE!!!
(działaj tak, jakbyś miała uderzyć w ścianę, żeby ją zburzyć)


Kiedy naprawdę czujesz i jesteś zdecydowana zrobić coś, uwalniasz moc, która wykonuje to zadanie.

Zdaj sobie sprawę z Nieograniczonej Mocy, która jest do Twoich usług.

Moje MYŚLI są energią BOGA W DZIAŁANIU.

WIERZYĆ, TO ZNACZY MIEĆ CAŁKOWITĄ PEWNOŚĆ, ŻE TO, W CO WIERZYSZ JEST PRAWDĄ.

JA JESTEM WEWNĘTRZNYM MISTRZEM W ZARZĄDZANIU I KONTROLOWANIU WSZYSTKICH MOICH PROCESOW MYŚLOWYCH
W NAJWYŻSZEJ DOSKONAŁOŚCI,
ABY TWORZYĆ JAKOŚĆ ŻYCIA JAKIEJ SOBIE ŻYCZĘ.

JAM JEST PRZYSPIESZENIEM MOJEJ STRUKTURY MÓZGU,
KTÓRA SPRAWIA, ŻE ROZWINIE SIĘ MOC
I OTRZYMA INTELIGENTNE PRZEWODNICTWO
MEJ POTĘŻNEJ OBECNOŚCI WEWNĘTRZNEJ


Jest tylko jedna jedyna bezpieczna opoka, na której można zbudować wolność finansową, a jest nią całkowite odczucie i poznanie we wszystkich swoich komórkach i tkankach, że:

JA JESTEM SUBSTANCJĄ, OBFITOŚCIĄ,
JUŻ UDOSKONALONĄ W MOIM ŚWIECIE
I KAŻDĄ KONSTRUKTYWNĄ RZECZĄ,
KTÓRĄ MOGĘ TERAZ OTRZYMAĆ LUB ZAPRAGNĄĆ.

JA JESTEM NIESKOŃCZONYM BOGACTWEM BOGA,
PŁYNĄCYM DO MOICH RĄK I DO MOJEGO UŻYTKU,
KTÓREGO NIKT NIE MOŻE ZATRZYMAĆ!

Każdy, kto wyraził przypuszczenie ekonomicznej straty niech powie natychmiast:
JA JESTEM ZMARTWYCHWSTANIEM I ŻYCIEM mojej firmy, mojego sklepu, mojego zrozumienia, mojego zdrowia, mojego bogactwa.

Ja Jestem Doskonałą Pewnością w moim myśleniu, mówieniu i działaniu, ponieważ JA JESTEM OBECNOŚCIĄ OCHRONNĄ!

Ja Jestem Bogiem w Działaniu.

Energia Boga ZAWSZE oczekuje, żebyś nią pokierowała.

Wchłaniam w mój umysł i moje ciało siłę eksplozji Światła.

Ja Jestem Obecnością, która kieruje każdym kanałem, który się przejawia.
Ona rządzi wszystkim.

Ja Jestem Obecnością TUTAJ, która utrzymuje mój dom i moją odzież w czystości.

Obecnością, którą Ja Jestem, wypełniam tą rzecz (jedzenie, wodę) MOCĄ, ENERGIĄ I MIŁOŚCIĄ.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Facebook Twitter Stumble It więcej...

zakładki

aktualności Instytutu Arete (48) wieczory z medytacją (37) Człowiek (36) różności pozytywne (34) Monika Burzyńska (29) lepsze życie (27) medytacja (16) miłość (14) samodoskonalenie (13) samoświadomość (10) wizualizacja (10) Umysł PONAD Materią (9) Wydarzenia (9) naturalne życie (9) związki (9) psyche (8) warsztaty (8) nowa cywilizacja (7) zdrowie (7) 21 grudnia 2012 (6) Dusza (6) Umysł (6) postrzeganie (6) psychologia (5) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (5) wolność (5) Krzyś Kummer (4) czas przejścia (4) kurs dobrego traktowania siebie (4) muzyka relaksacyjna (4) nagrania (4) percepcja (4) przesilenie zimowe (4) relacje (4) kręgi w zbożu (3) nowa era (3) psychiatria (3) woda (3) 2012 (2) Bashar (2) DNA (2) Kamallah (2) Rozmowy z Bogiem (2) Słowianie (2) czas (2) inteligencja (2) mózg (2) rzeczywistość (2) system (2) życie miasta (2) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (1) 3 dni ciemności (1) 4 sierpnia 2012 (1) 4 wymiar (1) Bóg (1) Dalai Lama (1) David Wicock (1) Drunvalo Melchizedek (1) Eksperyment Rosenhana (1) Flower of Life (1) Ghandi (1) Kwantowy Dotyk (1) Kwiat Życia (1) Losar (1) Plejadianie (1) Tesla (1) UE (1) W Aureoli Poznania - opowiadania (1) badania rosyjskie (1) chemtrails (1) ciało (1) dzieci (1) edukacja (1) energetyczne pole ochronne (1) energetyzator wody z Kwiatem Życia (1) energetyzująca (1) ewolucja (1) geoinżynieria (1) gmo (1) kosmetyki naturalne (1) kot (1) la bella verte (1) leczenie dotykiem (1) leczenie energią (1) ludzkość (1) matematyka (1) medytacja dla ciężarnych (1) medytacja na nowiu Księżyca (1) medytacja pełni Księżyca (1) medytacja z Kwiatem Życia (1) mydlarnia (1) myśli (1) na nowiu (1) naturalne narodziny (1) nauka (1) nonkomformizm (1) nwo (1) nów (1) ochrona psychoenergetyczna (1) oczyszczająca (1) oddech miłości (1) odpromiennik (1) okno czasowe (1) pamięć (1) pełniowe medytacje (1) pisanki (1) poetycko (1) polepszanie pracy mózgu (1) poród z orgazmem (1) prawo (1) proroctwa Majów (1) przemiana (1) przestrzeń miłości (1) rozrywka :) (1) rytuał zimowego przesilenia (1) rytuały (1) rząd (1) równonoc wiosenna (1) różnosci (1) samouzdrawianie (1) smugi chemiczne (1) symbol szczęścia (1) tantra (1) terapia manualna (1) totalitaryzm (1) tybetański węzeł nieskończoności (1) uroda (1) water charger (1) wielkanoc (1) włosy (1) zielona piękność (1) zimowe przesilenie (1) zwyczaje (1) świat (1) święta geometria (1) życzenia (1)