RSS

CUDOWNY SEN O MIŁOŚCI

Zeszłej nocy miałam cudowny sen…… byłam bardzo zmeczona, leżąc w łózku słuchałam jak zawsze jakiegoś fajnego utworu z klasyki , szybko zasnełam.Może komuś wydawać się to dziwne że słucham takiej muzyki mając 10 lat ,ale bardzo ją lubię .Pozwala mi się wyciszyć i jakby naładować pozytywną energią .Zamknęłam oczy i odleciałam do krainy snów.. znalazłam sie na przepięknej planecie .Oczom moim ukazał się niezwykły widok .Planeta ta, była bardzo podobna do naszej Ziemii ale Ludzie którzy tam żyli okazywali sobie ogromną miłość i szacunek do wszystkich i wszystkiego co robili.Wyróżniała się tez tym że była dużo dużo czystsza niż Ziemia . Nie bylo tam fabryk , samochodów i domów z betonu .Lazur nieba był olśniewający .. błękit wód jak z bajki a trawa jak miękki dywan z najdelikatniejszego mchu . Dziwne było to że stałam na boso, czułam całą milość wszechświata jak napływa do moich stóp i rozpływa sie po całym ciele … było to niezwykłe doświadczenie którego nigdy przedtem nie znalam, gdyż na codzień unikamy bliskości z Ziemią chodzimy w obuwiu. …. inni też chodzili na boso i bylo to dla nich normalne .
Podeszła do mnie wysoka piękna blondynka powitała serdecznie i powiedziała że jest moim aniołem stróżem zdziwilam sie bardzo ..pomyślalam jak to??? a gdzie jej skrzydła. Ku mojemu zdziwieniu odpowiedziała ze anioły nie mają skrzydeł gdyż nie są im one potrzebne a przemieszczają się w inne miejsca za pomocą myśli.Byłam zaskoczona jej odpowedzią na dodatek znała moje myśli… brr :D Nie wiem dlaczego, ale czułam ze znam ją bardzo długo i dobrze a ona mnie .Powiedziała że czekali na mnie chciała mi przekazać coś bardzo istotnego i ważnego.Ten sen byl taki realny ….pokazała mi nasza Ziemię wygladała z góry jak mala niebieska piłeczka , widziałam głód…strach.. nienawiść ,zazdrośc pogon za pieniądzem :( zanieczyszczone środowisko .Było to bardzo bardzo smutne rozpłakałam sie w głos… zapytałam dlaczego mi to wszystko pokazuje? moje oczy i dusza nie zniosą tego widoku !!! na dodatek czułam wszystko to co czuja inni ,kiedy ich sie rani lub mówi coś przykrego …poczułam jak nasza Matka Ziemia płacze skarżyła się że zatruwana jest pestycydami i innymi paskudztwami .Do granic możliwości eksploatowana. Anioł mocno mnie przytulił z całych sił ,otarł łzy i pokazł jak możemy żyć inaczej na Ziemi w zgodzie z natura ,z drugim bliznim zwierzetami oraz roślinami . Powiedział drogie dziecko, kiedy się obudzisz opowiedz innym o swoim śnie co widzialś gdzie byłaś i jak może być inaczej ,lepiej .Niech ludzie otworzą swoje serca na wszystko co ich otacza nie boją się kochać , powiedz że takie życie jakie obecnie prowadzimy nie doprowadzi ich do niczego dobrego .Nasz świat pędzi w złym kierunku ale jeszcze jest CZAS aby to naprawić.Na świecie jest dużo dobrych serdecznych ludzi szukajcie się , i gromadzcie w małe eko wioski.Pokazujcie własnym przykładem jak można żyć. Bądzcie wzorem do naśladowania a potem wszystko pójdzie jak wzburzona fala co rozrywa tamy.Miłość zaleje świat i wasza Ziemia bedzie dokładnie taką jak ta planeta którą Dagmarko odwiedziłaś we śnie.Anioł jeszcze raz mnie mocnio wyściskał ,popatrzył mi głęboko w oczy i powiedział że nadszedł czas pożegnania ale zawsze jest blisko mnie a szczególnie wtedy kiedy go najbardziej potrzebuje i się modlę .Zawsze wspiera mnie w moich wyborach i kiedyś się znów spotkamy na dłużej , ale póki co jeszcze nie nadszedł ten czas.Podarował mi dar i poprosił abym tym darem dzieliła sie każdego dnia z każdym .Anioł nosił moje drugie imię Lukrecja .Lurecja poprosiła mnie abym dużo się uśmiechała w ten sposób niosę innym światło w ich życie , pomyslałam niby taki zwykły uśmiech a daje tyle szcześcia innym.Ze snu wyrwał mnie mocny dzwięk budzika………..otworzyłam oczy.Poleżałam jeszcze chwilę w łóżku i pomyślałam że nie jestem już tą samą dziewczynką co przed snem.Ten sen odmienił moje życie a ja stram się odmieniać życie innych dzięki mojemu niezwykłemu zwykłemu darowi(uśmiech).
autor:
Dagmara-lukrecja Słomska kl 4b

źródło: link

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Facebook Twitter Stumble It więcej...

zakładki

aktualności Instytutu Arete (48) wieczory z medytacją (37) Człowiek (36) różności pozytywne (34) Monika Burzyńska (29) lepsze życie (27) medytacja (16) miłość (14) samodoskonalenie (13) samoświadomość (10) wizualizacja (10) Umysł PONAD Materią (9) Wydarzenia (9) naturalne życie (9) związki (9) psyche (8) warsztaty (8) nowa cywilizacja (7) zdrowie (7) 21 grudnia 2012 (6) Dusza (6) Umysł (6) postrzeganie (6) psychologia (5) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (5) wolność (5) Krzyś Kummer (4) czas przejścia (4) kurs dobrego traktowania siebie (4) muzyka relaksacyjna (4) nagrania (4) percepcja (4) przesilenie zimowe (4) relacje (4) kręgi w zbożu (3) nowa era (3) psychiatria (3) woda (3) 2012 (2) Bashar (2) DNA (2) Kamallah (2) Rozmowy z Bogiem (2) Słowianie (2) czas (2) inteligencja (2) mózg (2) rzeczywistość (2) system (2) życie miasta (2) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (1) 3 dni ciemności (1) 4 sierpnia 2012 (1) 4 wymiar (1) Bóg (1) Dalai Lama (1) David Wicock (1) Drunvalo Melchizedek (1) Eksperyment Rosenhana (1) Flower of Life (1) Ghandi (1) Kwantowy Dotyk (1) Kwiat Życia (1) Losar (1) Plejadianie (1) Tesla (1) UE (1) W Aureoli Poznania - opowiadania (1) badania rosyjskie (1) chemtrails (1) ciało (1) dzieci (1) edukacja (1) energetyczne pole ochronne (1) energetyzator wody z Kwiatem Życia (1) energetyzująca (1) ewolucja (1) geoinżynieria (1) gmo (1) kosmetyki naturalne (1) kot (1) la bella verte (1) leczenie dotykiem (1) leczenie energią (1) ludzkość (1) matematyka (1) medytacja dla ciężarnych (1) medytacja na nowiu Księżyca (1) medytacja pełni Księżyca (1) medytacja z Kwiatem Życia (1) mydlarnia (1) myśli (1) na nowiu (1) naturalne narodziny (1) nauka (1) nonkomformizm (1) nwo (1) nów (1) ochrona psychoenergetyczna (1) oczyszczająca (1) oddech miłości (1) odpromiennik (1) okno czasowe (1) pamięć (1) pełniowe medytacje (1) pisanki (1) poetycko (1) polepszanie pracy mózgu (1) poród z orgazmem (1) prawo (1) proroctwa Majów (1) przemiana (1) przestrzeń miłości (1) rozrywka :) (1) rytuał zimowego przesilenia (1) rytuały (1) rząd (1) równonoc wiosenna (1) różnosci (1) samouzdrawianie (1) smugi chemiczne (1) symbol szczęścia (1) tantra (1) terapia manualna (1) totalitaryzm (1) tybetański węzeł nieskończoności (1) uroda (1) water charger (1) wielkanoc (1) włosy (1) zielona piękność (1) zimowe przesilenie (1) zwyczaje (1) świat (1) święta geometria (1) życzenia (1)