RSS

O Lęku (przed miłością...)

LĘK (przed Miłością...) spotkał wreszcie na swojej drodze "przypadkiem" MIŁOŚĆ.

Miłość widząc i czując jak Lęk się trzęsie na sam jej widok i bliskość z nią (stał daleko od niej, bał się zbliżyć),

zapytała :

- Dlaczego tak bardzo się mnie boisz i się trzęsiesz?

Lęk odpowiedział:

- Bo boję się, że zrobisz mi krzywdę, że mnie zranisz, że mnie odrzucisz albo pochłoniesz....



Miłość wzięła głęboki wdech i spokojnie, łagodnie powiedziała:

- Drogi Lęku, gdybym NAPRAWDĘ miała Tobie zrobić krzywdę, zranić Cię, odrzucić- to nie byłabym Miłością.

Ja nie mogę Ciebie zranić, odrzucić i skrzywdzić- możesz to zrobić tylko Ty SAM swoimi przekonaniami, nastawieniami do mnie.



Ja tego nie robię.

-Ja rozpuszczam Twój mrok, jeśli mi go oddasz. Ja wypełniam Cię ciepłem, jeśli mi pozwolisz rozświetlić Twoją przestrzeń moim światłem. Ja rozluźniam, uwalniam, rozpuszczam a przez to uzdrawiam i bogacę. DAJĘ hojnie- jeśli jesteś na mnie OTWARTY.

Jeśli chcesz przyjąć mnie do swojego życia, zmieniam je na coraz piękniejsze, jaśniejsze.

-Nie mogę również pochłonąć Cię.

Ja jestem wolnością! Szanuję Twoją wolność i niezależność, Twoją przestrzeń,.... ale czy Ty SAM ją wystarczająco szanujesz?

Twoje myśli na mój temat- realizują się w Twoim życiu. To Ty wybierasz. Prawdę czy fałsz o mnie.



Lęk trochę zmieszał się pod wpływem wypowiedzi Miłości, było mu przykro, że myślał o niej nieładnie, i powiedział:

- Hmmmm, mówisz całkiem do rzeczy. Układa mi się to. Ale- jak mam DOŚWIADCZYĆ Twojej prawdy?

Jak mam POCZUĆ Ciebie w pełni i całym sobą WYRAZIĆ z taką łatwością i swobodą jak Ty???

Kiedy jeszcze jest we mnie opór i blokady przed tym?



Miłość odpowiedziała:

- Po prostu chodź do mnie, przytul się i poddaj kompletnie. Chciej przyjąć mnie do siebie.

A tak się stanie. Zapewniam Cię! Moja łagodność i spokój Tobie pomoże.



Po długich próbach, zwątpieniach, namysłach, oporach i buntach swoich-

Lęk wreszcie bez-myślnie -zrobił tak jak mówiła Miłość i zbliżył się do niej. Coraz bliżej i bliżej...

I...................... zniknął.......

Rozpuścił się. Nikt o nim już nie usłyszał jako o Lęku (przed Miłością...).

Przestał istnieć jako coś odrębnego od Miłości, od Jedności :-) .

Poczuł w sobie ogromną siłę, lekkość, swobodę, łatwość i taaaką błogość...

I rozjaśniał światłem zrozumienia i stał się częścią Miłości.




Lilianna Skowron-Kuś
Wrocław Boże Narodzenie 2010
http://lilianna-natura.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Facebook Twitter Stumble It więcej...

zakładki

aktualności Instytutu Arete (48) wieczory z medytacją (37) Człowiek (36) różności pozytywne (34) Monika Burzyńska (29) lepsze życie (27) medytacja (16) miłość (14) samodoskonalenie (13) samoświadomość (10) wizualizacja (10) Umysł PONAD Materią (9) Wydarzenia (9) naturalne życie (9) związki (9) psyche (8) warsztaty (8) nowa cywilizacja (7) zdrowie (7) 21 grudnia 2012 (6) Dusza (6) Umysł (6) postrzeganie (6) psychologia (5) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (5) wolność (5) Krzyś Kummer (4) czas przejścia (4) kurs dobrego traktowania siebie (4) muzyka relaksacyjna (4) nagrania (4) percepcja (4) przesilenie zimowe (4) relacje (4) kręgi w zbożu (3) nowa era (3) psychiatria (3) woda (3) 2012 (2) Bashar (2) DNA (2) Kamallah (2) Rozmowy z Bogiem (2) Słowianie (2) czas (2) inteligencja (2) mózg (2) rzeczywistość (2) system (2) życie miasta (2) wieczory z medytacją aktualności Instytutu Arete Monika Burzyńska (1) 3 dni ciemności (1) 4 sierpnia 2012 (1) 4 wymiar (1) Bóg (1) Dalai Lama (1) David Wicock (1) Drunvalo Melchizedek (1) Eksperyment Rosenhana (1) Flower of Life (1) Ghandi (1) Kwantowy Dotyk (1) Kwiat Życia (1) Losar (1) Plejadianie (1) Tesla (1) UE (1) W Aureoli Poznania - opowiadania (1) badania rosyjskie (1) chemtrails (1) ciało (1) dzieci (1) edukacja (1) energetyczne pole ochronne (1) energetyzator wody z Kwiatem Życia (1) energetyzująca (1) ewolucja (1) geoinżynieria (1) gmo (1) kosmetyki naturalne (1) kot (1) la bella verte (1) leczenie dotykiem (1) leczenie energią (1) ludzkość (1) matematyka (1) medytacja dla ciężarnych (1) medytacja na nowiu Księżyca (1) medytacja pełni Księżyca (1) medytacja z Kwiatem Życia (1) mydlarnia (1) myśli (1) na nowiu (1) naturalne narodziny (1) nauka (1) nonkomformizm (1) nwo (1) nów (1) ochrona psychoenergetyczna (1) oczyszczająca (1) oddech miłości (1) odpromiennik (1) okno czasowe (1) pamięć (1) pełniowe medytacje (1) pisanki (1) poetycko (1) polepszanie pracy mózgu (1) poród z orgazmem (1) prawo (1) proroctwa Majów (1) przemiana (1) przestrzeń miłości (1) rozrywka :) (1) rytuał zimowego przesilenia (1) rytuały (1) rząd (1) równonoc wiosenna (1) różnosci (1) samouzdrawianie (1) smugi chemiczne (1) symbol szczęścia (1) tantra (1) terapia manualna (1) totalitaryzm (1) tybetański węzeł nieskończoności (1) uroda (1) water charger (1) wielkanoc (1) włosy (1) zielona piękność (1) zimowe przesilenie (1) zwyczaje (1) świat (1) święta geometria (1) życzenia (1)